Tuesday, September 15, 2009

Autoresponder PERCUMA Ditutup Tengah Hari Esok (Rabu)

==================================
TIADA Wang Pun Boleh Melabur Emas?
Mereka ada caranya (berakhir tengah malam ini) :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=lcYT&mc=f&s=SBT6y&y=X&
===================================


Salam, Jabreh.

Mawardee di sini. Hari ini saya sudah berada di kampung
bersama keluarga saya di Kuala Terengganu.

Namun saya masih bertungkus lumus memberikan
maklumat terbaik tentang perniagaan internet & tawaran
yang dapat membantu semua subscribers saya
termasuk anda sendiri, Jabreh...

--- untuk menjana wang di internet. (Serius!)

Hari ini saya ada sesuatu yang menarik
& special sempena bulan Ramadhan yang mulia
ini.

Ingat, tawaran khas ini saya hanya buka
kepada subscribers saya yang setia sahaja
seperti Jabreh.

Sila baca lagi di bawah ...


====================================
DVD Sistem Autoresponder
(Banyak Faedah & Tips)
====================================

Siapa cakap tiada sistem autoresponder percuma
yang kualitinya hampir sama dengan autoresponder
Aweber & Getresponse?

Mungkin masalah Mawardee sekarang untuk
memiliki sistem autoresponder adalah kerana :

-- Harganya yang mahal
-- Caj bayaran dikenakan setiap bulan!

Tapi jangan bimbang.

Saya ada cara untuk Mawardee dapatkan
sistem autoresponder percuma dan sangat
berkualiti.

-- Cara yang TAK memerlukan Mawardee
bayar yuran bulanan lagi.

- Malah boleh guna sampai bila-bila tanpa
caj tambahan.

Jika Mawardee tidak faham apa itu sistem
autoresponder, saya boleh bagitahu secara ringkasa,
bahawa sebenarnya cara saya menghantar email ini
terus kepada Mawardee menggunakan
sistem autoresponder sebeginilah.

& yang menariknya, email saya tak masuk ke
spam box anda, malah saya boleh letak nama
anda pula ke dalam email saya, sedangkan
saya hantar email ini kepada hampir 10,000
orang yang berdaftar dengan saya.

Hanya taip sekali email saya dan klik,
email saya dihantar kepada semua subscribers saya.

Hebat sistem ini, kan?


=========================================
Sistem Autoresponder PERCUMA & Canggih!
=========================================

Bagaimana sistem autoresponder boleh
jadi PERCUMA?

Psst... Rahsia ni jangan disebarkan ...

Begini ceritanya.

Salah seorang usahawan internet luar negara
ada menyediakan sistem autoresponder yang
canggih dengan harga yang agak mahal.

Namun kerana ramai yang menyebarkan perisian
beliau ini sewenang-wenangnya tanpa kebenaran,
beliau kecewa dan terpaksa ubah strategi pemasaran
dengan memberikan sistem autoresponder beliau
secara PERCuMA.

Ya, sistem autoresponder beliau PERCUMA &
anda tak perlu bayar yuran bulanan.

Saya ada sediakan Video demi Video tutorial
untuk mengajar anda bagaimana memasang
sistem autoresponder canggih ini.

Saya hanya jual panduan teori, pemasangan
& video-video tutorial ini dengan harga serendah ..


RM30 sahaja.


Psstt... Kuota 10 orang telah pun dipenuhi
sejak semalam lagi. (Memang panas!)

Tapi ...

Sebagai tanda terima kasih kesetiaan anda,
saya akan buka peluang kedua sehingga :

TARIKH TUTUP :
tengah hari esok, Rabu, 12 tengah hari, 16 September 2009


Selepas ini mungkin saya takkan buka tawaran murah
sebegini lagi.


==========================================
BONUS PERCUMA - Ebook 'Pemasaran Email' (Harga Asal RM60)
==========================================

Jika Mawardee mendapatkan sistem
autoresponder ini beserta dengan video-video tutorial
ini, saya akan memberikan ebook 'Pemasaran Email'
saya yang belum dijual di pasaran.

Ebook ekslusif ini mungkin saya akan kenakan
harga RM60.00 jika dijual kelak.

Tapi ianya PERCUMA untuk anda.

- Saya akan dedahkan bagaimana saya meraih
RM20,000 melalui affiliate hanya dengan
menggunakan sistem autoresponder (cara HALAL).

- Meraih untung bersih RM2,400 dalam 3 hari!

- Mengajar bagaimana mengumpul list prospek sebanyak mungkin.

- Hanya bekerja 3 - 5 jam seminggu. (bukan sehari!)

- Dan banyak lagi teknik menarik & sangat berkesan.

============================================
DVD Manual & Tutorial Sistem Autoresponder
akan dihantar terus ke rumah anda.
============================================


Ya, saya akan hantar DVD ini terus ke rumah
anda bermula 31 September.

Ingat, tawaran ini sehingga tengah hari esok.

Kali ini, saya takkan berbelas kasihan lagi.

Ingat, tutorial pemasangan sistem
autoresponder ini hanya berharga ...

.. Harga RM 30 sahaja!

PS : Tanpa tutorial ini, amat sukar untuk
anda memahami cara pemasangan skrip ini.
Malah, ia disediakan dalam Bahasa Melayu.


Berminat?

Jika berminat dengan produk DVD ini, sila
ikuti DUA langkah berikut :

---------------
Langkah 1 :
---------------

Bayar RM 30 ke akaun bank saya :

Ahmad Mawardi bin Mohd Nor
Maybank
512204056160


Ahmad Mawardi bin Mohd Nor
CIMB
13020115901528

--------------
Langkah 2
--------------

Hantarkan bukti pembayaran ke email berikut:


Email : sales [dot] mawardee [at] gmail [dot] com


Saya akan mula menghantar DVD pada 31 september
selepas semua tempahan saya berjaya kumpul.

Ini kerana saya sekarang berada di kampung
untuk cuti.

Tapi jangan bimbang, saya akan sediakan link
download pada 17 September ini.


PS : Oh, ya! Ada 2 lagi bonus saya akan sertakan
dalam DVD ini. 2 BONUS ini saya tak pernah berikan kepada
sesiapa. Ianya rahsia, hanya khas kepada para pembeli saya.

Apa yang saya boleh katakan, 2 bonus ini membolehkan
Mawardee menjana pendapatan tambahan. :)

Hanya pembeli DVD ini saja yang akan mendapat
2 bonus rahsia saya.

TARIKH TUTUP :
tengah hari esok, Rabu, 12 tengah hari, 16 September 2009

Yang ikhlas,


Mawardee


==================================
TIADA Wang Pun Boleh Melabur Emas?
Mereka ada caranya (berakhir tengah malam ini) :
http://getresponse.com/click.html?x=a62b&lc=lcYT&mc=f&s=SBT6y&y=X&
===================================

Mawardee Online Business, 21639-P, Jalan Tok Jembal, Gong Badak,, Kuala Terengganu, Terengganu 21300, Malaysia

--
To unsubscribe visit:
http://getresponse.com/unsubscribe.html?x=a62b&m=IXbB&s=SBT6y&y=Q&

To change your contact details visit:
http://getresponse.com/change_details.html?x=a62b&s=SBT6y&y=y&

No comments:

Post a Comment